Welkom op deze reisblog over ons avontuur in Thailand

15 november 2015

Hallo allemaal,

Dag van vertrek komt al erg dichtbij, we vliegen dinsdag 17 november om 17.15 uur vanaf Schiphol naar Bangkok. We hebben er erg veel zin, ook al gieren de zenuwen door onze lichamen. Ja ook ik ( John ) vind het spannend. Hoe spannend moet het dan voor Karlijn wel niet zijn. Gisteren hebben we onze tassen al ingepakt. En ja, alles paste er in bij Karlijn, allebei de backpacks wegen 14.5 kilo p/s.

Vandaag hebben we een afscheidsborrel gehouden, was erg gezellig!! Nu gaat Karlijn morgen nog een dagje shoppen met Gemmy en Mechel! ik mag het huis gaan schoonmaken. Voor de rest de laatste loodjes pakken/kopen en dan samen met Gemmy en Piet uit eten.

Dinsdag is dan eindelijk de dag van vertrek, we vliegen op Bangkok en zullen daar een paar dagen blijven voor we naar het noorden reizen om daar de omgeving te verkennen. Daarna begint dan eindelijk de vakantie voor Karlijn en gaan we naar het zuiden naar al die mooie idyllische eilandjes. Lekker met onze voetjes in het zand genieten van een heerlijke cocktail!!!

Wij vinden het erg leuk om al onze verhalen en avonturen met jullie te delen, maar een reactie van jullie is natuurlijk ook leuk voor ons :)

Liefs Karlijn & John

1. Lisanne:
    16 november 2015
    Nu al leuk om te lezen ;) genieten lieverds!!
  2. Thea:
    20 november 2015
    Heel veel plezier samen,,en laat ons maar lekker mee genieten.....